Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Quaife ATB Differential Supplied and Fitted

    Q2 - £750 inc VAT

    Quaife - £650 inc VAT


    The Q2 or Quaife differential can be fitted to the following models

    Alfa Romeo GT 1.9 JTD 16v & 3.2 V6 24v
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 10v, 2.5 V6 24v and GTA
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v/16v & GTA
    Alfa Romeo GTV/Spider 3.0 / 3.2 V6 24v
    Alfa Romeo 166 2.0 TS, 2.5 / 3.0 / 3.2 V6 24v

    Има и за MiTo 155 - пак същата цена.
    За 159 / Brera 2.4 JTD - £1,250
    ...

    Comment


    • Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
      Quaife ATB Differential Supplied and Fitted

      Q2 - £750 inc VAT

      Quaife - £650 inc VAT


      The Q2 or Quaife differential can be fitted to the following models

      Alfa Romeo GT 1.9 JTD 16v & 3.2 V6 24v
      Alfa Romeo 156 2.4 JTD 10v, 2.5 V6 24v and GTA
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v/16v & GTA
      Alfa Romeo GTV/Spider 3.0 / 3.2 V6 24v
      Alfa Romeo 166 2.0 TS, 2.5 / 3.0 / 3.2 V6 24v

      Има и за MiTo 155 - пак същата цена.
      За 159 / Brera 2.4 JTD - £1,250
      Благодаря много за инфото!

      Искаш да кажеш, че за мен няма да станат ли?

      Можеш ли да кажеш нещо за Quaife, че не съм го чувал? Механичен LSD ли е?
      1999 Alfa Romeo 145 QV 155+ Diesel 5th
      2003 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 20v 175hp 385nm 6 Speed Manual (ex)
      1999 Alfa Romeo 145 1.4 T.S. Junior (ex)

      Comment


      • Първоначално публикувано от ML 20V Покажи съобщение
        Благодаря много за инфото!

        Искаш да кажеш, че за мен няма да станат ли?

        Можеш ли да кажеш нещо за Quaife, че не съм го чувал? Механичен LSD ли е?
        Според тези данни няма да стане. Като гледам само 2.4 10v мотора го дават в списъка и то само на 156.
        Но не е лошо да потърсиш още информация за да не се окаже грешна тази.
        Quaife правят много добри диференциали, който се заиграва с drift ги знае. Механичен LSD и по-точно Torque sensitivity, Geared LSD.
        ...

        Comment


        • Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
          Според тези данни няма да стане. Като гледам само 2.4 10v мотора го дават в списъка и то само на 156.
          Но не е лошо да потърсиш още информация за да не се окаже грешна тази.
          Quaife правят много добри диференциали, който се заиграва с drift ги знае. Механичен LSD и по-точно Torque sensitivity, Geared LSD.
          Значи супер би пасна за това, което искам.

          Ще потърся още за някакви опции, защото имам някякъв спомен, че съм гледал 166-ца като моята с Q2. Мерси още веднъж.
          1999 Alfa Romeo 145 QV 155+ Diesel 5th
          2003 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 20v 175hp 385nm 6 Speed Manual (ex)
          1999 Alfa Romeo 145 1.4 T.S. Junior (ex)

          Comment


          • Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
            Quaife правят много добри диференциали, който се заиграва с drift ги знае. Механичен LSD и по-точно Torque sensitivity, Geared LSD.
            Q2-ката и този на Qualife се различават основно по цена и вероятно - настройка на степента на заключване. Qualife може да е и по-добре изработен, макар че, както някой каза в alfaowner - досега май никой не знае за повреден Q2. Преки сравнения между двата има по разни теми из alfaowner, за по-ежедневно каране казват, че е по-подходяща Q2-ката.

            Но като се загледах, май вярно не са за големите дизели. Дали има разлика или просто не са го смятали за въртящия момент - някой друг ще каже.
            Alfa Romeo 166 3.2 V6 24 '04 FL
            HardwareBG Team member | PC компоненти | RC модели | Електронни цигари | Настолни игри

            Comment


            • И 2та съм ги виждал на цена около 550 паунда , нови , така че това с цените е относително.
              За lock-ването пише това на сайта на Quaife:

              Unlike a conventional plate-style limited slip differential, the Alfa Romeo 156 V6 Quaife Helical LSD ATB differential relies on gears rather than clutch plates for its operation. That means it is much smoother in operation.

              The Alfa Romeo 156 V6 Quaife ATB Helical LSD differential never locks harshly with a set pre-load of wheel slip across the driven axle, like a conventional LSD. Rather, the Alfa Romeo 156 V6 Quaife ATB Helical LSD differential automatically biases the torque away from the spinning wheel across the axle, to a constantly varying degree, and never locks.
              ...

              Comment


              • Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
                И 2та съм ги виждал на цена около 550 паунда , нови , така че това с цените е относително.
                За lock-ването пише това на сайта на Quaife:

                Unlike a conventional plate-style limited slip differential, the Alfa Romeo 156 V6 Quaife Helical LSD ATB differential relies on gears rather than clutch plates for its operation. That means it is much smoother in operation.

                The Alfa Romeo 156 V6 Quaife ATB Helical LSD differential never locks harshly with a set pre-load of wheel slip across the driven axle, like a conventional LSD. Rather, the Alfa Romeo 156 V6 Quaife ATB Helical LSD differential automatically biases the torque away from the spinning wheel across the axle, to a constantly varying degree, and never locks.
                За предно предаване това е перфектно.

                Полезна информация!
                1999 Alfa Romeo 145 QV 155+ Diesel 5th
                2003 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 20v 175hp 385nm 6 Speed Manual (ex)
                1999 Alfa Romeo 145 1.4 T.S. Junior (ex)

                Comment


                • Смяната на тампона на шенкела се оказа голям проблем, кажете как сте го правили на място или със сваляне, със скоба или по друг начин, колко милиметра е отвора на втулката 12 или 14?
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                    Смяната на тампона на шенкела се оказа голям проблем, кажете как сте го правили на място или със сваляне, със скоба или по друг начин, колко милиметра е отвора на втулката 12 или 14?
                    Май не са много тия, дето са го правили След като и в сервиза си признаха,че не са...
                    ...
                    155 1,6 TS 16V `96
                    166 2,4 JTD `99
                    147 1,9 JTDm 8V `07

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
                      Май не са много тия, дето са го правили След като и в сервиза си признаха,че не са...
                      Искат да свалят шенкела, а не е необходимо, поискаха ми 40 лева за тампона и 60 лева за труд.Това не струва толкова, това е някаква шибана гумено метална втулка, не искам ремонт на двигателя.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                        Смяната на тампона на шенкела се оказа голям проблем, кажете как сте го правили на място или със сваляне, със скоба или по друг начин, колко милиметра е отвора на втулката 12 или 14?
                        Според всички източници размерите на втулката са:

                        Ф40 x 14мм
                        L = 48мм


                        Това е взето от AXM.

                        От тук също става ясно, че вътрешният отвор е Ф 14


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                          Искат да свалят шенкела, а не е необходимо, поискаха ми 40 лева за тампона и 60 лева за труд.Това не струва толкова, това е някаква шибана гумено метална втулка, не искам ремонт на двигателя.
                          Аз правих моите при Тони Ванто (в Дружба) - първите, които сложи, изкараха по-малко от месец, вторите ми ги смени гаранционно, оттогава още траят. Нямам представа какви марки бяха, но той си каза, че тези от първата повече няма да ги монтира. Цената беше 25-35 лева, реално - не помня точно, защото правихме адски много неща, освен това труда не зная колко струва.
                          Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
                          И 2та съм ги виждал на цена около 550 паунда , нови , така че това с цените е относително.
                          За lock-ването пише това на сайта на Quaife:

                          Unlike a conventional plate-style limited slip differential, the Alfa Romeo 156 V6 Quaife Helical LSD ATB differential relies on gears rather than clutch plates for its operation. That means it is much smoother in operation.

                          The Alfa Romeo 156 V6 Quaife ATB Helical LSD differential never locks harshly with a set pre-load of wheel slip across the driven axle, like a conventional LSD. Rather, the Alfa Romeo 156 V6 Quaife ATB Helical LSD differential automatically biases the torque away from the spinning wheel across the axle, to a constantly varying degree, and never locks.
                          Цената на Q2 идва по-ниска у нас, мани ги в паундове, докато Qualife евтин у нас няма. И двата са със зъбни колела, просто са правени по различни спецификации.

                          The Q2 is a Quaife design, probably even built by Quife under license for Alfa Romeo. The 156 Q4 Crosswagon used a Torsen C (T3) twin diffs, same as used in the 159 and Brera Q4 models.

                          The Q2 diffs are based on the Quaife ATB (automatic torque biasing) which in turn is based on the torsen B type or T2. They all look the same and do the same thing
                          Аз доста обмислях Qualife, накрая предпочетох по-евтиното, безсмислено ми се стори. За момента дори не съм опитвал да карам без ASR (лятото съм го виждал да примигне веднъж, зимата го видях няколко пъти, но предвид условията и къде бях - по-скоро не ми беше до занимавки, тази зима ще ида някъде на широчко да пробвам). Qualife казват, че ТРЯБВА да се кара с изключен ASR - може би различна степен на "заключване" (доколкото може да се каже, че заключва) и това прави единия съвместим с ASR, другия - не.
                          Alfa Romeo 166 3.2 V6 24 '04 FL
                          HardwareBG Team member | PC компоненти | RC модели | Електронни цигари | Настолни игри

                          Comment


                          • Стартера на 166 държи на бой, днес вдигнах ръчната и тръгнах да давам на контакт, обаче запалих на първа... Въпреки ръчната, дръпна с половин метър напред. Това вече го правя 3-ти път с трета различна кола (голяма шматка съм явно). Може ли да имам някакви поражения по нещо?
                            Last edited by Doomguy; d.m.y г., 00:42.

                            Comment


                            • Помагайте! Един от маркучите за нафта вчера започна да капе, докато бях на път. Видях къде е нацепен, отрязах парчето, но после едвам успях да напъхам края и някак да го притегна за да се прибера. В понеделник сутрин пак трябва да пътувам... Къде във Варна мога да намеря събота и неделя такъв маркуч???
                              AR 166 2,4 jtdm
                              NT II 2,7 tdi
                              Peugeot 206 1,1
                              AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                                Стартера на 166 държи на бой, днес вдигнах ръчната и тръгнах да давам на контакт, обаче запалих на първа... Въпреки ръчната, дръпна с половин метър напред. Това вече го правя 3-ти път с трета различна кола (голяма шматка съм явно). Може ли да имам някакви поражения по нещо?
                                Освен да си скъсил малко живота на акумулатора, едва ли ...
                                '05 166 V6
                                '98 156 2.0 TS ex ...

                                Comment

                                Working...
                                X